Hanımlar galiba vajinada mantar var. Doktora gidicem randevu aldım ama sizlere de sormak istedim. Daha önce mantar olduğunda böyle kabarmamıstı. Kaşıntı ve peynir gibi kesik akıntı geliyor mantar diye düşünüyorum ama vajina kabarması normal bir durum müdür başına gelen var mı ?