Kızlar sadece mama içtiğimiz için doktor tadımlık başlayabilirsin beş aylık olmak üzere dedi. Bizde Wee marka fileden aldıkta ben içine meyve koymak istemiyorum tatlıya alışırsa tatsız sebzeyi yemeği yemez düşüncesiyle.ama sebzeyi de nasıl koyacam bilmiyorum püre mi yapmak lazım nasıl olacak 🙄 veya ne olacak gereksiz miydi fileden almak? kaşıkla vermek daha mı mantıklı? lütfen anlatın su ek gıda karmaşasını bana ☺️