Melike13 Hiç üzülmesin gelir inşallah🙏🏻 Benim hamilelikte gelmeye başlayan sütüm bebeğim yoğun bakıma alınınca stresten azaldı sonra da kesildi hiç gelmemişti o hastane tipi pompalarla göğüslerimi parçaladım süt çıksın diye sonra yoğun bakıma indim o minicik prematüre bebekleri görünce iyi düşündüm heleki yan odamdaki kadını kürtaja alıyoruz dediler bebek ölmüş hemen kendime geldim şükrettim bebeğim hayattaydı sağlıklıydı çok şükür beş gün altı gün sonra kucağıma alırım nolucak dedim bana ihtiyacı var dedim üzülmemeye çalıştım sütüm geri geldi 1 hafta yoğun bakımda yattı ben 15 günlük süt bıraktım oraya her gün paket paket götürdüm gelmezse de mama verirsiniz dünyanın sonu değil ya sağlıklı olsunlar tek yeter🙏🏻