Arkadaşlar ek gıdaya başladım bı sekilde ilerliyoruz lakin bu fiyatlar şaka mı. Organikgurmem ya da makarnalutfen gibi markalar 100 Gr 200 Gr paketler ve deli paralar ya. Gerçekten temiz beslenmeye özen gösteriyorum zaten köy gibi bı ilçede yaşıyorum elimden geldiğince köylerden alışveriş yapıyorum ama kafayı kırdım ben. Alicam 3 kilo cicibebe vericem 2 öğün fahshshs😅 Allah aşkına bu bebisleri nasıl beslicez ya. Bı sepet oluşturdum 500 lira. İçindekiler 2 kilo yoktur herhalde. Ben elendim galiba. Anam babam usulü tarhana çorbasına sert bir giriş yapıyorum. Beni delirten bu ekonomiye tisikirlir.