Hasbinallah, ne değişik insanlar var ya. Buraya Sivaslıları da Sivas’ı da sevmediğinizi yazınca elinize ne geçiyor anlamadım ki. Başlıkta Sivas’ı sevmeyenler burda mı yazmıyor. Yaptığınız şey Sivaslılara saygısızlık. Sevmediğinizi yazmak ve posta girmek zorunda değilsiniz. Biri yazıyor diğeri de ondan cesaret alıp yazıyor. Sivaslılar da size bayılmıyor merak etmeyin.