Acemianne2807 7-8 aylıkken başladık, sinyal ve metabolizmasını takip ederek ilerledim. Zaten yaz gelmişti, çok sıcaktı, geceleri kullanıyorduk bezi, tam 10 ayında gece bezlerken çekti elimden, kaçtı, anlattım gece çiş yapmak yok, çiş gelince uyanıyorsun diye. Gece uyandığında hemen çişe tutardım, 3 kez uyanırdı o zaman geceleri. Tabi yorucu oluyor, ama başardık.