Açıkçası biraz sosyalleşsin istiyoruz, doktora gidiyoruz 10 dakikalık muayenede perişan olup çıkıyoruz, bir yere yemek yemeğe gittiğimizde masaki her şeyi yere atmaya çalışıyor, doktor kendini ifade edemediği için sinirleniyor diyor, hala iki kelimeli cümlesi yok. Nerde yanlış yaptık bilmiyoruz, eşim de ben de psikolojik olarak bitmiş durumdayız ve ister istemez bağırıyoruz. Bu 2 yaş sendromu mu, kreş bize çözüm olur mu fikri olan varsa yazarsa çok sevinirim