yrn3897 Kaç yıldır var yok olma durumu oluyor mu genetik geçişli mi şuan emziriyorum yok olma durumu olabilir mi
dtml Benim fibrokistim var emziriyorum hiç sıkıntı olmadı kendi kendine gitmedi ama yaklaşık 6-7 senedir benimle
dtml -CinarinAnnesi- sağ göğsümde var. Valla cm hatırlamıyorum da elime geliyor 2 cm kesin vardır. Adet olmadan önce hafif ağrısı oluyordu doğurduktan sonra geçti. Yalnız ben çook ihmal ettim aslında kontrol ettirmem lazım.
Mervebaba1 Benim sütümde azalma yapmıştı bazen sızlıyor ama il k farkettıgım zamanlarda bana hayatı zehir etmıstı ağrısı ve psıkoljimen
yrn3897 Mervebaba1 fibroadenom mu sizinki de muayene oldunuz mu boyutu ne durumda emzirince küçülme oldu mu
Mervebaba1 yrn3897 yrn3897 evet 2 cm di en son 1 sene önce gittim sonra gidemedim açıkçası kötü bişey duymak istemıyorum