Oburiks Yagmurrrtt 8 aylıkken ben yaptığım zaman o benim ellerimi tutup birbirine vururdu bana alkış yaptırmayı öğretiyordu 😂 9 aylıkken de hem alkış hemde bay bay yapmayı öğrendi şu an 10 aylık çatalı kaşığı eline veriyorum yemek için bir kendi yemeye calisiyor bir de benim ağzıma koyuyor pek beceremesede yapmaya çalışıyor
ruveydatas Yagmurrrtt valla benimki doğum gününe yakın yaptı kıçumı yırttım ama yapmadı bi baktım bizim karşı esnafın birine yapıyor 🤣 şimdi de canı isterse şarkı çalarsa falan bide biz gelişim testine gidiyoruz doğumda sorun vardı hani alkış bye bye yapması için uğraşıyorum mesela bye bye ı da yeni yapmaya başladı ama çok nadir canı isterse yine
Emily37 Yagmurrrtt benim kızımda 9 aylık canım.7 aylık olduğundan beri deniyorum ama maşallah benimki ellerimi tutup bana öğretiyordu başta.8 aylık olduğunda kendiliğinden yapmaya başladı alkışı.şimdi canı isterse alkış ve bay bay yapıyor.canı istemezse asla yapmıyor😂🤦🏻♀️
Yagmurrrtt ruveydatas zorlamadan hani eğlendirerek yapmak lazim mesela her yemrgini yediğinde alkış yaparsan pekiştirmis olur . Benimki bay bay yapmiyo😄
bebekece Yagmurrrtt 7 bucuk aylıkken gel geli öğrendi 8 ayını 1 hafta geçmişti alkış yapmaya basladı 9 ayında da baybayı öğrendi. Şuan 1 yaş 10 günlük bunlara ek olarak çak, merhaba diyip tokalaşmak,alo ve cici yapıyor