Gizmuss Hanımlar bebeğim yüz üstü yatıyor sürekli böyle seviyor ara sıra yan da yatırıyorum ama böyle daha uzun uyuyor sizce zararlı mı ben faydalı diye biliyorum baska biri zRarlı dedi?????? 2 aylık ve yüzünğ sağ sol ceviryo
benaslindayohum_ Gizmuss benim bebeğimde 2 aylık bende yatıyorum aslında yüz üstü yatması daha iyi hem tummy time gibi oluyor 😌 ama yüz üstü yatarken hep yanında duruyorum başını çevirdiği için yüz üstü düşüp nefesi kesilebilir