Eceerva ben haftada 6 gün ağır antrenman yapıyorum çünkü işim bu, diyette yapıyorum ve bebeğim 2,5 aylık. Bebeğim 50 günlükken başladım hiç bir sıkıntı yaşamadım. 3,5 kg doğdu suan 8 kg civarı ve sadece anne sütü alıyor. Önemli olan şu; protein ağırlıklı beslenilmeli her öğün, şeker yok karbonhidrat az ve bol su. Antrenman öncesi ve sonrası esneme yapılmalı. Yapılmazsa laktik asit birikir ve sütü bu etkiler. Antrenman sonrası da tabi 1 saat falan emzirmesenix olur ama benim bebeğim bazen durmuyor ben emziriyorum bi sıkıntı yaşamadım