izd Sehercomak1301 gerek kendi doktorumuzun tavsiyesi gerekse de tüm pediatrsitlerin ve pediatri derneğinin de önerisi olduğu üzere, medikal bir engelimiz de olmadığı için, 6 ayda başladı kızım..
B1elf ZeynepNevam asla başlama niyetim yok merak ettiğim için soruyorum suan kızım 4 ay 25 günlük ama kafası hala öne eğik otururken tam kaldırmıyor böyle bı çocuğun yutması mümkün değil nasıl ek gıdaya başladınız çocuğunuz nasıl
Deletedmom_70 Sehercomak1301 4 ay 17 günlüğüz 5. ayından başlayacaktım doktorumuza sordum başlayabilirsin dedi bana inşallah 2 hafta kaldı ondan sonra tadımlıklara başlayacağım
Berfin_yldz Deletedmom_70 ben Arı Mamaya 4 Ayda Başladım +4 Hero beybi Veriyorum Şuanda Yavaş Yavaş Ve Az Az 4 Bitirsin Hero Beybiyi 1 Kavanoza Tamamlayacağız O Şekilde Vericem
Deletedmom_70 Berfin_yldz anne sütü alıyor benimki daha öyle kaşık maması falan vermedim. İlk yemeklerden başlamayı düşünüyorum meyva pürelerinide kendim yapmayı düşünüyorum inşallah.
Burcx Sehercomak1301 5 aya girdiğimizde taşımlara başladım zaten 3 gün 3 gün derken 6 ya yaklaşıyor şimdi yavaş yavaş püreler irmikli muhallebiler filan yediriyorum
Deletedmom_70 Berfin_yldz bende ilk evladıma vermiştim çevre baskısından sütün yok ver diye o zaman vermiştim bende şimdi ikinci evladımda çok şükür sütüm var emziriyorum.
Saadetasil Benim bebeğimde 4 aylık ev yogurduyla başladım emziriyorum da ama sebzelerede baslicam artık iştahlı emmiyor çünkü formül manada yemiyo
Emirtosum Saadetasil Benim oğlumda öğle eskisi kadar sık emmiyor 4 aylık oldu 2 gündür ev yapımı yoğurt veriyorum 1 çay kaşığı mama hiç sevmiyor