Bu kadar zorlanabileceğim aklıma bile gelmezdi artık ne yapacağımı şaştım ve bittim şu an bile ağlayarak yazıyorum 3,5 aylıktan beri derdim bitmiyor meme reddi başladı etrafı tanıyor ediyor dikkatini çekiyor dediler 5 aylık oldu hala aynı dert. Kilo almıyor diye doktor mamaya başla dedi. Mamayı almıyor biberon hiç almadı zaten kaşıkla vereyim dedim. Ağzında tutup geri dışarı atıyor. Emmeyince sütüm azaldı danışmanlık alıp sütümü artırdım. Yine emmedi. Mamayı sevmedi belki anne sütünü sağıp vereyim dedim onu da almadı ben artık ne yapacağımı şaştım beceremiyorum. Zorla ağzına bişeyler veriyorum ağlata ağlaya böyle yapmak istemiyorum ama yemediği için daha çok üzülüyorum sabah 7 ten beri 50 ml bile içmemiştir. Önceden sağdığım sütleri tadını beğenmedi buzluktakilerde çöpe gitti. Huzursuzluk yok, ateş yok, keyfi yerinde ne derdi anlayamıyorum fazla uzun oldu özür dilerim sadece yazıp rahatlamak istedim. Başkalarıyla kıyaslamak istemiyorum ama herkes çocuğunu alıp gezip yedirip içiriyor keyif yapabiliyor. Ben uyandığından itibaren emzirmekle uğraş yok kaşıkla 60 ml veriyim diye 45 dk uğraş tekrar uyku saati geliyor. Gündüz zaten 30 dk dan fazla uyumaz döngü böyle devam ediyor her gün. Benden bu kadar çok yoruldum tek başıma artık