Hatice0113
Söyleme yardımcı oylamaya çalışıyım, ben yeni hamile iken yaşanan bir korkudan dolayı, tanıdık ve güvendiğimiz bir hocaya çevşen yazdırdık. (Piyasada sarılanlara güvenendesin ya da başka kişilere).
Bize korku ve nazar ile büyük kağıda yazdı verdi.
Babamın kuzeni ve elden aldık, bebeğime ve kendine yazdırmıştım. Sadece dua 🤲 vardı.
Şekiller devreye girdiği için üzgünüm ama niyetim iyi olmuyor.
Hiç bir dua böyle resimli olmaz.