Rmys11 1 kere düşük yaptıktan sonra ikinci gebeligimde doktor kan sulandırıcı iğne verdi onu vurundum 2 sene sonra şimdi yine hamileyim tekrar iğne vurunmali miyim hafta sonu olduğu için doktora ulasamiyorum
SetenayCo Rmys11 Büyük ihtimalle iğne olmanız gerekecek ama pıhtılaşmanın derecesi ve kilonuza göre uygun dozu doktorunuz bilir.
Kk41 Rmys11 pıhtılaşma testi yapılmış mıydı. Arkadaşım düşük yaptı doktor 2. Hamileliğinde kan sulandırıcı kullanman gerekir demişti . Doktorunu değiştirdi . Yeni doktoru 2. Hamileliğinde kullanmaya gerek görmedi