2 gündür aşırı huysuzluk, uykusuzluk ağlama krizleriyle karşı karşıyayız. 3 ay 23 günlük. Deliricem krize girercesine ağlıyor. Normalde çok uysal bi bebekti. Ateş vb bi sıkıntısı yok. Sürekli takipteyim. Kucaktan inmek istemiyor. Bi fikri olan bu aşamayı atlatan birileri yardımcı olursa sevinirim. Napmam gerekiyor? 🥹🥹