Merhaba. Kontrole gittiğim gün direkt doğuma aldılar suyu azalmıştı. Doğumdan çıktıktan sonra sütüm gelse de göğüs ucum yatık kalmıştı. Ve hemşireler silikon uç alın dediler eşim hemen aldı geldi. Kullandık ama ben nasılsa 1-2 seferlik bir şey diye düşünüp önemsemedim. Bebeğim normal memeyi hiç istemedi. Hala inat ediyor. Duşa girdiğimizde normal memeyi alıyor emiyor , uykusunda da bazen alıyor ama normal meme olduğunu anladığı an basıyor çığlığı. Bu ucu bırakmak istiyorum çünkü sütümü etkilediğini düşünüyorum. Siz hiç bu durumu yaşadınız mı. Bu ucu nasıl bıraktırabilirim. Bana fikir verir misiniz 🫶