Aselsmommy Cuma günü rotavirüs aşısının 2.dozu yapılacak fiyat olarak ne kadar verdiniz zam gelmiş mi ?
Melekg Aselsmommy gelmiş ben 5 temmuzda 2ay aşılarını yaptırdım rotayı sordum 1060 TL dediler ozaman yaptırmadım 3 aşı oldu onuda iğne şeklinde sanıyordum sonra yaptırırım dedim meğer ağızdanmış 2 gün önce yaptırdık 1300 küsür olmuş