Aslında atak değilde bazı noktalarda çocuğumuzu anlayamadığımız durumlar oluyor bu da daha konuşamadıklarindan kaynaklı. Sürekli kucakta olmak istiyor sarılmak istiyor sanırım ayrılık kaygısı erken başladı biz de . Uyku düzeni yarıya indi 2 uyku yapardı bazen zar zor 2. Uykuyu yapıyor. Diş çıkarmaya çalıştığı için geceleri uykusu bölünüp ağlıyor. Biz de durumlar böyle siz de nasıl