Baba genlerinden alıyorlar bu durumu.doktorumuz öyle diyor. Ben kendimi bildim bileli kilolarıyla başım dertteyken eşim çok zayıfmis askere gidene kadar çok zayifmis.sonradan sonraya normal bir erkek kilosuna erişmiş boyuda standart türk erkeği işte 1.75.genel olarak sulalesine baktığımda gerçekten benim sulalemden zayıflar.benim kızımda oğlumda zayıf.heleki oğlum hem kilo hem boy olarak en alt persentilinde altında