Benım oğlum 17 aylık iki ay önce vücudunda oluşan morluklarla acile gittim benı arastırmaya gonderdiler ambulansla gittik orda trambosit degerimiz 3 bine düşmüştü kanama riskimiz vardı daha sonra ilk defa adını duydugumuz itp hastalıgı olduğunu ogrendık 3 gün tedavı edildi eve gittik 1 hafta sonra trambosit degeri tekrar düştü şimdi hep hastanede 3-4 gun kalıyoruz değerlerimiz düşüyor her seferinde farklı kortizonlu ilaç verılıyor. İtp anneleri varsa ne yaptınız bu durumda ben napmalıyım hep oyle 10 bin altına düşüp hastanede yatmak ıstemıyoruz