BetulDefnee Arkadaşlar cevap vermiş zaten. Evliliğimin başından beri hapla korunuyorum o yüzden hapın sayısından ara verip verilmediği anlaşılabiliyor. Özellikle cezarette’de ara verme gibi bir hata yapan arkadaşımız olmaması dileğiyle. Çünkü hormon düzeyi en az olan ilaçlardan o nedenle fazla bir koruma sağlamıyor. Bırakın ara vermeyi, saatini bile geçirseniz bazı kazaların olma ihtimaline de hazır olmanız gerekiyor