Kızlar mama ve süt veriyorum.Ama artık mama vermek isdemiyorum çünkü sütüm fazla geliyor ama beyaz renkte,bebeğimde doyuyor biliyorum ama yalnız süt verince kilo alımı yavaş ilerliyor.Acaba sütüm yağlı değil o yüzdenmi?Dün bir kızda gördüm sütünü sağıp getirmişdi rengi sarıydı 🙄benimki öyle değil.