uynakbalina geçmiş olsun güzel kardeşim. Doktorunuz size kesin bir şekilde kapalı kalması ve su değmemesi gerektiğini söylediyse ruhsattan yararlanabilirsiniz. Sargıyı açmadan üzerine elinizle meshetme imkanınız varsa öncelikli olarak bu alternatifi uygulamalısınız. Yani ıslak elinizi sargı üzerinde gezdirmeniz yeterlidir, zira sargı üzerine mest, yıkama hükmündedir. Fakat bu kadar nemlilik bile eliniz için kötü olacaksa o zaman meshetmekten de vazgeçersiniz ve sargı kısmını kuru bırakırsınız. Bu aşamaların muhakkak sırasının gözetilmesi gerekiyor. Yani sargıyı meshetme imkanınız varken kuru bırakırsanız guslünüz geçerli olmaz. Ruhsat hükmünü tamamen sizin durumunuz belirlediği için doktorun uyarılarını dikkate alarak size uygun aşamayı uygulayın. Allah kabul etsin 🤲🏻🌺