Merhabalarrrr bebeğime doktorunda onayı ile 5. Ayda ek gıdaya başladık, şuan 6.aya gireceğiz. Bebeğim sadece meyve, hurma , pekmez vb şeyler koyduğumda yiyor sebzeleri . Bunları koymadığımda yemiyor. Sizce ne yapabilirim? Tayin sebebi ile Şırnağa geldik bebeğimi aşılar dışında dışarı çıkartmak istemiyorum belirli bir doktorumuz yok, ilk bebeğim yardımcı olur musunuz