Bebeğim bir hafta sonra 6 aylık olacak son günlerde sürekli ağlıyor . Hep mutsuz huysuz hep çığırarak ağlıyor. Naparsam yapayım susmuyor beş dakika sussa hemen ardından yine ağlamaya başlıyor. Artık kafayı yemek üzereyim. Çok yoruldum . Uyutmaya çalışıyorum uyutucamı anlayınca kendini kasıp çığırarak ağlamaya başlıyor.Alt iki dişi çıktı acaba başka bir diş geliyor o yüzdenmi bilmiyorum. Ama naparsam yapayım mutlu olmuyor. Bir derdi var benmi anlayamıyorum acaba diye düşünüp vicdan azabı çekmek cabası. Tükendim.