Betshe Bebeğim 2.5 aylık bu mamayı çok sevmişti ve gaz sancısı yoktu ama kabız oldu bu maamaya geçince ne yapmalıyım biçok mama denedim hepsi sancı yaptı severek içmedi 🤦♀️
Betshe Binnur_cam sma optipro denedim hipp denedim bebekac gold denedim ama hepsi sancı yaptı malesef comfortu denemedim okadar mama değiştimki artık değiştirmekte istemiyorum 🤦♀️ baby goata devam etseydim acaba düzelirmiydi
Binnur_cam Betshe mamadan mamaya geçerken 1 hafta zorluyor devam et istersen bakalım nasıl ama comfort özelliği kabızlık gaz yapmaması …