Mihraa20 en son 3 gibi gece uyandık emdi emdi artık uykuya dalamıyordu o an dedim tamam bitti artık çünkü her gece baslıcam diyorum gündüz kıyamıyorum 1 saat kadar ağladı sakinlestirdjm bi şekilde su teklif ettim kabul etti şarkı söyleyip biseyler anlattığımda dikkatini çekiyor sonra yarım saat ağladı 10 dk ya düştü 3 gün oldu bugün gündüz yine çok ağladı mesela ama inan ki gece olduğumdan daha sabırlı sakinim iyi gidiyoruz bence gece pışpışladıgım zaman geri uyuyor ama benimde takıldığım nokta çok sık uyanıyor hala 1 saat kadar gece uyanık kalıyor ona Bo çözüm bulamadım tek uyku yapmam lazım diyorum tek uyku yapıncada aynı zamanla oturur diye düşünüyorum ama gece beslenmesini biz kestik artık çok okudum araştırdım 1 ay kadar sabretmek lazım bence denemelisin