Lutfiye_yangoz bu benim bebeğim hahah 5.5 aylık sürekli mızmız çünkü dişleri geliyor kulağını çekiyor sürekli kucağımda ya da gözünün önünde olmamı istiyor bağırıyor çığlık atıyor ishal başladı emziğini değişik şekillerde ağzına sokmaya başladı çok kaşınıyor damakları diş dönemi ağrıları çok olduğu için böyle oluyor bize daha çok ihtiyaçları var evet zor sürekli durduk yere bağırması ağlaması ama onlarında kendi dertlerini anlatabilrcek başka bir yolları yok :)