_The_ANA_ Benim bilecegim bir sey degil ki. Takip eden doktoru o sekilde uygun gordu, biz de basladik. Gelisimi onde oldugunda ise ay bazinda ileri aydaki cocuklari yakalamis oluyor. Doktor kontrolunde bazi seylere daha erken baslanabiliyor. Mesela 4,5 aylikken tadimlara basladik cunku mama sandalyesinde rahat oturuyordu ve yemege ilgisi vardi gibi. Yumurta beyazi, ceviz findik fistik domates cilek gibi alerji yapacak gidalari da normale gore erken tanistirdik, bir sorun olmadi. Bazi genellemeler birkac ay once baslansa da sorun yaratmiyor. Tabii bunlari kafamiza gore yapmiyoruz, bebegin gelisimine gore doktoru karar veriyor.