Havvaaaysuna 8 aylık olmak üzereyiz ama bebeğim çıldırmış vaziyette herşeye ağlıyo yanından bi saniye ayrılmama izin vermiyo geceleri de çok sık uyanıyo perişan oldum atak haftası da görünmüyo dişte yok normal mi bu eski bebeğim geri gelir mi 😵💫
Tombikdonerartikcokpahali Havvaaaysuna birden diş gelebilir damarları iyice sertelmiştir bence ondan hemen sisiveriyor zaten disler
Melis1706 Havvaaaysuna sen 9 ayi gor bide etinten kopariyorum sanki aglarken kendini geri atiyor cocugumu taniyamaz oldum resmen uykusu var uyumuyor dun 1 uyku yapti yikadim sicakti terledi rahat uyur diye normalde uyurdu uyumadi 3 te kalkmist ilk gunduz uykusundan aksm 10 da uyudu resmen aglayarak hep kendi uyur kucagimda operek uyuttum
Fidan_14 Havvaaaysuna Benjmkide aynı böyle bi yerine bişey oldu sanıyorum😯😯Nefesu kesiliyor aglamakdan Biz 7ay 24 gunluyuz
seninbenimlederdinne_ Havvaaaysuna Ah bacım 9.5 aylık kızımla aklı erdiğinden beri böyleyiz asla yanından ayrılamıyorum hemen ağlıyo yapışık ikiz gibiyiz sürekli emmek istiyor resmen. Çözemedim problemini karnı tok olsa bile göğüslerime saldırıyo açayım diye uğraşıyor falan. Ama değiştiyse biraz zor 4 aylık olana kadar hiç ağlamazdı gece uyurdu uyanmazdı bi emmeye kalkardınonuda ben onuyanmadan verirdim uyurdu sabah 11e kadar uyuduğumuzu biliyorum hasta oldu öksürmelten gece uyuyamıyordu o kaldı artık geceleri uyanıyo ağlıyo sürekli falan yani içim dertliymiş benimde böyle bi posta yazmam gerekiyomul galiba kusura bakma arkadaşım😌
Havvaaaysuna Melis1706 benim bebeğimde 2.5-3 saat uyanık duruyodu en fazla şimdi 4-5 saat uyumak ıstemıyo
Havvaaaysuna Fidan_14 7 ay 23 bizde bi yerine bişey oldu sanıyorum bakıyorum yok öylesine ağlıyo ama çığlık çığlığa
simiyyy 7-8 ay büyüme atak evreleridir günleri oynayabilir. Sinirsel gelişime bağlı ağlamalarr olur dişe bağlı olur vücud gelişimine bağlı ağrılar olur hastalığa bağlı ağlamalar olur gözünün üstünde kaşının olmasına bağlı ağlamalar olur. Olur yani
Masalkizinannesi Havvaaaysuna 8 . Ay bizdede zor geçtim. Diş çıkardı, idrar yolu enfeksiyonu vardı üstüne birde atak haftasi olunca yıktı geçti ortaligi canına yandığım 🥰🤭