Tekbenimsucumguzelolmakdemi kaşık biberon diye bir şey var medikalcilerde satılıyormuş, ya da şırınga da iyi bir yöntem olabiliyor ama 120 cc için yorucu olur. Bilemedim, ben de çalıştığımdan dolayı 4,5 aylıkken biberonla anne sütü vermeye başlanmıştı, korktum meme reddi vs olur diye ama olmadı çok şükür, benim kız emmenin her türlüsünü sevdi, yavaş akış biberonu belki işinize yarar, bilmiyorum kullanıyor musunuz?