cutebayybb
Sevgili anne öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun sağlıkla büyüsün, size de çok geçmiş olsun.
Yazdıklarınızın aynısını doğumda ben yaşadım. Ve sonuç dördüncü evre tromboze hemoroid. Yani kangren olmuş, pıhtı oluşmuş. Çok ağrınız varsa mutlaka bir genel cerraha veya bir proklologa görünün. Hemoroidinize makat çatlağı da eşlik ediyor olabilir. Vereceği fitili ve kremleri kullanın umarım cerrahi müdahaleye gerek kalmadan çözülür.
Ilık oturma banyosu yeni anne olmuş biri için zor olabilir ama en azından günde bir kere bebeğiniz uyurken yarım saat oturma banyosu yapın. Sarı kantaron yağı kullanın, rahatlatır. Bol Lifli ve sıvı şeyler tüketin. Kabızlığı çözmeden sorun düzelmiyor.
Ama mutlaka doktora görünün. Sevgiler