Mrymboz bbde dün 14 aylık bebeğimle istanbuldan italyaya geldim 3 saat sürüyor uçağa binmeden önce uyutmadim uçakta uyusun diye nasil uçağa bindik 5 dk sonra uyduu yaklaşık 2 saat yanıma bide küçük bi yastık aldım başını yastığın üstüne koydum çok rahat uyduu kolumda uyuyamazdi rahatsız olur terler diye son 1 saat kala kalkti onda da yanıma hipp markasının atistirmaliklari var cips gibi onlardan aldım benim bebeğim seviyor onları eline verdim sevdiği bi oyuncağı vardı onu verdim derken sorunsuz bi şekilde indik 💪😀 bide anne bebek çantasını koltuğunuzun altına koyabiliyorsunuz iicne bebek bezi ıslak mendil yedek kıyafet, ilaçlarını ,mamasi ,suyu, yani çocuk için aklına gelebilecek herseyi anne bebek çantasına koyabilirsin yasak değil bebeklerin ihtiyaçlarını geçiriyor lar 😊basınç içinde emzik tutuyor sa emzik ver yeterli bnde öyle yaptim