Bebeğimde kusmadan dolayı reflü olduğu söyledi ama ben alerji olduğunuda düşünüyorum doktor küçük oldugu ıcın alerhı testının sonuc vermıyecegını soyledı kakada kan bekledı
2,3 gun once kakada bısey gordum az mıktarda kan gbıydı
Sız bu tarz bısey yasadınız mı
Ben alerjı olduguna aslında cok cok emınım bıran once teshıs koyulaun ıstıyorum
Hem kılo alsın hemde mamayı devlet karsılıyormus sanırım suan reflu mamaası kullanıyorum ve fıyatı cok pahalı normal mamaların ıkı katı fıyatı var
Karsılıyamıyorum resmn az ölçek verıyorum pahalı oldugu ıcın