16 aylık oğlum 17 ye gircek son bir aydır flan sürekli tepemde peşimde ya tuvalette bile rahat yok ağlıyor bağırıyor kapıyı mecbur açıyorum yanımda bekliyor.. Gün içinde hep peşimde hepp ama hiç oturayım oyuncak oynayayım yok kendi kendine oyalanma yok acayip bunaldım acayip.. Bağırıyorum artık bunalınca… Sabahtan akşama kadar aynı oturayım tepeme çıkıyor ağlıyor yapışık gezmek istiyor sürekli sizinde aynımı geçici durummu bu vallahi bunalım geçiricem kendime beş dk ayıramıyorum robot gibi ot gibi yaşıyorum 😒