Arkadaşlar çamaşır makinemiz yeni daha 1 yıl olmadı kullanmaya başlayalı. Çamaşırlar çok kötü kokuyor. Markasi Bosch buarada. Servisi çağırdık hiç bir sorun yok makine temizleyici sattı bize boschun kendi ürünü. Denedik biraz düzeldi gibi oldu şimdi yine kokuyor. Ki ben zaten öncesinde defalarca denedim işe yaramamıştı böyle bir sorun yaşayan var mı? Çözümü bilen var mı?