12457 bebeğim kızım kıl bebeğiydi 6 Şubat deprem günü doğdu 6 aylık şimdi üstüne bi kısa kollu zıbın giydiriyorum bazen sadece o bazen altona şort bacakları üşüyğncede uzun ince bişey giydiriyorum sizde zıbın şort giydirebilirsiniz benimde ilk bebeğim