Arkadas3495 Benim kızım 4 aylık 5700 Gr persentile göre aşağıda cıktı ama doktor mama gerek yok dedi kaç olması lazım dedim 6200-6400 Gr falan dedi baya baya altta benim kız çok üzüldüm bide bizde idrar enfeksiyonu cıktı oda kilo alımını etkiler mi antibiyotik kullanıyoruz suan bitince acaba eskisi gibi kilo alır mı sizde durumlar nasıl bebişlerinizin kilosu nasıl benim gibi olan var mı
Prensesannesi32 Arkadas3495 bizde 4 ay 8 gunluguz bizimde kilomuz düşük 5150 gram di 2 hafta önce bize mama önerdi ama gel gelelim benim kız asla almıyor zaten biberon emmiyor başka doktora götürdüm anne sütüyle devam et mama verme 1 ay sonra yine kontrol edelim dedi ama ben biliyorum ki yine kilo almadı
Alainnn Arkadas3495 doğum kilosuna göre bakılıyor persentile.sizin doğum kilonuz kaç? Kız bebeklerde kilo alımı erkeklere göre daha yavaştır.çok aşağıda bir durumu yok.
-yavrukus- Arkadas3495 benim kız 3 aylıkken 6550 idi yarın kontrol var yarın belli olur 4 aylık kontrol ama sizin kızın da çokta az değil kilosu kız bebek erkek bebek gibi kilo almaz ayrıca çok kilolu olmasın o da sıkıntı arkadaşın kızı var iki aylık 6 kilo doktor diyete çekti bebeyi
izd Benim kızım da persentili altında gitti uzun süre, doktoru mama başlatmıştı, bugünkü aklım olsa sağlığı yerinde olduğu sürece mamaya hiç girmezdim, öyle veya böyle değer aralıklarına erişiyor zaten yeter ki sağlığı yerinde olsun
Ppgz Benim bebeğimde aynı durumda idrar yoluna baktırdım hiç birşey yok sütüm yetmiyor ama mamada beğenmiyor reddediyor sürekli memedeyiz kilo alımı yavaş 3aylık 5200 olduk şuan az ama sağlıklı çok şükür kilo bir sağlık kriteri değil boy ve baş çevresi önemli dedi doktorumuz
Arkadas3495 Ppgz benim sütüm var yetiyor ama almıyor ya enfeksiyondan dolayı yada hareketli yaramıyo anlamadım doktor verme mama dedi sonraki ayın sonunda ek gıdaya baslarız dedi ama az dedi kafam karıştı valla cok üzüldüm
Arkadas3495 Prensesannesi32 benım kızımda biberon almıyordu 2.aydan beri biberonun ucu tek delikmiş deldim 3 delik yaptım şimdi alıyor 1 haftadır
Prensesannesi32 Arkadas3495 onuda denedim maalesef ağzına biberon aldimi ogumeye başlıyor sonra kusma ile sonuçlanıyor
Belinayss Bebeklerinizin doğum kilosuna göre çok çok iyi 2 kg küsur doğmuş kuzum Maşallah 4 aya gayet guzel kilo almış .