Dolores dediğiniz gibi bağırsak enfeksiyonu. Doktor sabah kaka resmine bakt. Alerji dedi. Doktorun odasından çıktık oğlum karnım ağrıyor dedi. İshal olmuş kanlı. Sonra ikinciye tekrar kanlı ishal yaptı. Resmini çekmşştim doktora gösterdim. İlaç yazdı. Siz söylemeseniz alerji olduğunu düşünüyordum 🙏 Hastanede çocuklar hep ishal. Salgın var sanırım.