azizeguneyyy Minakanne bizde bugün 1. Ay aşımızı olduk doktorum söyledi bana banyo yapabilir dedi yapamayacağı zaman ben söyliycem dedi.
Seyhancann Sadece verem aşısında 3 gün banyo yaptırmaman gerekiyor canım yani yaptırabilirsin 1. Ay aşısında banyo
sonsuz17 azizeguneyyy bizde bugün olduk sormamistik ama üç gün genelde onerilmiyomus Diyolar gelişimi nasıldı bebeğin
azizeguneyyy sonsuz17 doktorunuz söyler banyo yapılamadığı zaman sizde sorun mutlaka doktor unutursa. Gelişimi iyi çok şükür benim bebeğim 8 aylık acil sezaryenle doğdu. Şimdi 3.300 kilosu var küveze alınmamıştı Allaha şükür
sonsuz17 azizeguneyyy bizde 38 de sezaryen olduk happy momda adını duyuyordum bizim de bir buçuk kilo almış