Kızlar oglum 2 yasına girmesine tam 18 gün var 4 gün önce bezi cıkardım çişi hemen ögrendi adepte oldu h zorluk yasamadık ama kakayı ben takip ediyorum egilirse ıkılarsa kaka geldi kos diyorum gidip lazımlıga yapıyor çişi söylerken kakayı neden söylemiyor neyi yanlıs yaptım acaba kaka çiş kitapları aldım videolar sarkılar dinlettim güzel güzel anlatıyorum ama hiç zorlamıyorum ve devamlı sorup asla bunaltıyorum tekrar beze dönmek istemiyorum çişini hep söylüyor 4 gün oldu bugün