Bebeğim 1.5 ay içinde 5 tane diş çıkardı üst yan dişi ateşli çıktı şimdi bir tane daha geliyor dünden beri ateşi 37 ve 37.5 çıkıyor duş ve calpolle tekrar 36.4 e iniyor. Şuna 8.5 aylık doğduğundan beri hep hastalıkla uğraşıyoruz ciğerinde kitle var ve tiroid değerleri sıkıntılı birazda içimi dökmek için açtım bu postu millet bebeği büyümesin bu anlara doyayım ister ben artık büyüsün yavrum hastalıktan kurtulsun istiyorum var mı bazen benim gibi düşünen🥺🥺