Hayatbumuydu İki gün önce spiral taktırdım bu günde regl olmam lazımdı hafif lekelenme var ama kan yok karnım şiş 😕 benim gibi olup kanama gören varmı ya kafam çok karışık..🙄😕
-Sweetdream- Hayatbumuydu tam tersi bende regl dönemlerime yoğun bir kanama yaptı kişiden kişiye değişir tabi
Isaqli Hayatbumuydu ben 2ay once taktrdm ondan onceki ay normal kanama oldu ama dun regl oldum cok az pedimde 3 4 damla anca var oda siyah bisey camur gibi
-Sweetdream- Hayatbumuydu yanlışlıkla nereye spiral takabilir ki 😂 kaç gün geciktin spirali ne zaman taktırdın