duygu_Ln3 benimde 2 yaşını 2 ay geçiyor oğlum var ama ben 2.ciyi pek düşünmüyorum psikolojikmen hiç hazır değilim, fiziksel olarakta tabi, en önemlisi hayat olanakları çok zorlaştı alım gücü vs o yüzden güzel şartlarda büyütmedikten sonra 2.3. Zor bence haksızlıkta olduğunu düşünüyorum, okul zamanları vs derken istediklerini alamadıktan sonra bence çok zor en çokta bu yüzden istemiyorum, kazara olmadığı sürece bütün önemlemleri almaya hazırlanıyorum valla 🤣