Aaayysseee Bir posta girip okuyorum geri çıktığım zman komple çıkıp bebek kısmına geliyor forum kısmında kalmıyor neden böyle? Birde sabah girdiğimde telefon numaranı ekle ve hesabını güvenceye al dedi ekledim telefon numarami kod falan girdim neden acaba?
CennetKapim NaimeYilmaz Benden de aynı şeyler istendi. Tlf numarası ve kod. Neden böyle bişey oldu anlayamadım.
CennetKapim Aaayysseee Bende de aynıları oluyor. Geri diyorum bebek kısmına dönüyorum. Tlf vs istedi. Bi ikimizde mi oldu bu durum.
Aaayysseee CennetKapim evet ya hâla böyle geri gitmiyor geriye basınca forumdan çıkıp bebek kısmına geçiyor can sıkıcı