Binnur_cam en başta senin sakin olman gerekiyo, bizde 3 ay 11 günlüğüz bu sıralar inanılmaz huysuzdu ta kii ben sakinleşene kadar, elbette yine oluyo ama sakin kaldığımı onu sevdiğimi konuştuğumu gördükçe geçiyo, ten tene temas yap öyle emzir ben meme reddini öyle aşıyorum, sen ne kadar sakin olursan mutlu olursan bebeğin de aynı şekilde olucak görceksin deneyimledim bu süreçte ☺️