Nerdeyse 9 ay oldu spiral taktirali her ay bu ay düzene girecek diyorum ama bir türlü duzene girmiyor yoğun bir kanamam yok ama tam temizleniyorum 5,6 gün temiz kalıyorum sonra tekrar adet gibi oluyorum bir ped bile dolmuyor kahverengi gibi kanama oluyor sonra temizleniyorum 5,6 gün sonra yine oluyor var mı benim gibi bu durumu yaşayan acaba