Arkadaşlar merhaba. Kızım 11 aylık adım atıyor güzelde yürüyor ama emeklemeden yürüdü ve henüz tutunup kalkmıyor bu yüzden düşerken direkt sırt üstü başına doğru düşüyor olacak tutmazsam. Kendini popo üstüne düşüren bebekler var benim kızda böyle olması için yapmam gereken egzersiz, fikir vs verecek olanınız varsa çokkk memnun olurum 🙏🏿