10 gündür özellikle geceleri kuru öksürük vardı aile hekimi bricanyl diye bı şurup verdi soğuk algınlığı bişey yok korkma dedi ilk öksürüğü başladığından beri ıhlamur iciriyorum ama hiç bişey değişmedi ben de öksürmeye başladım hatta 🥲 ayağının altına zeytinyağı sarımsak sürüp uyutmayi da denedim dün bir bitki çayı karışımı yaptım onu da icirdim ama yok benim de aynı onun da balgamlı öksürük oldu şuan